MEDIO DECEMBER VERWACHT

De online lichtmerken gids

Welkom in de wereld van de lichtmerken! Van technische inbouwverlichting en buitenarmaturen tot prachtige glazen eyecathers en oplaadbare pareltjes, er is zoveel aanbod!

We kunnen ons voorstellen dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet en dat je uuuuren aan het google-en bent op zoek naar net die ene lamp voor jou interieurproject.

Deze online lichtmerkengids met meer dan 100 lichtmerken is jouw oplossing!
Tijdelijk voor maar 37 euro ex btw ( i.p.v. 77 euro ex btw)

Meld je hier aan voor de interesse lijst:

De 100 beste insider licht leverancier adressen voor een compleet lichtplan voor jouw interieurontwerp

Ben je uren aan het zoeken naar de juiste lichtmerken?

Overweldigd door de eindeloze keuze aan lichtmerken voor je interieur? Heb je ooit lampen voorgesteld die niet helemaal de juiste sfeer creëren, simpelweg omdat je door de bomen het bos niet meer zag? Je bent niet de enige.

Voor veel interieurontwerpers en huiseigenaren is het een dagelijkse strijd: urenlang zoeken naar de perfecte verlichting, maar toch geen duidelijk overzicht van wat er beschikbaar is of wat het beste past bij je project.

Je valt telkens in herhaling en kiest bij elk interieurproject steeds dezelfde wandlamp, hang- en vloerlamp. Herkenbaar?

Breng sfeer, stijl en functionaliteit in je interieurontwerp met deze meer dan 100 lichtmerken voor het kiezen van de juiste verlichting.

Maak de juiste keuzes met dit digitale lifetime bestand vol lichtmerken ingedeeld op basis van categorieën en prijsklassen.

Inclusief deze bonussen:

De online lichtmerken gids is jouw oplossing!

Geen rommelige zoektochten meer of twijfels over je keuze. Wij helpen je snel en eenvoudig de juiste merken en stijlen te vinden, zodat je verlichting perfect aansluit bij jouw interieur en wensen. Bespaar tijd en vind met gemak precies wat je nodig hebt!

Ontvang een lifetime website link die altijd wordt bijgewerkt, zo blijf je op de hoogte van de laatste mooiste lichtmerken.

Tijdelijk voor maar 37 euro (i.p.v. 77 euro ex btw)

Een volledige armaturenlijst kunnen maken met onze online tool

Wat jij kan na aanschaf van deze online tool:

Meer dan 100 mooiste interieur en exterieur
licht- en schakelmerken verzameld voor elk interieur

Inclusief Pinterest bord vol referentiebeelden onderverdeeld in
meer dan 60 thema onderwerpen

Lichtexpert Annelies Valentijn deelt haar >18 jaar lichtervaring en
 haar mooiste lichtmerken en tips!

Bekijk alvast deze video

In deze video laat Annelies zien wat je met de online lichtmerkengids allemaal kunt doen en hoe het werkt.

Nu voor de introductieprijs van 37 euro in plaats van 77 euro ex btw

Wat anderen over de
online merkengids zeggen

Van twijfel naar overzicht en een top lichtplan!

Mijn naam is Annelies Valentijn; interieurarchitect, lichtontwerper en oprichtster van de Lichtschool. Mijn vader was elektricien en thuis altijd bezig met het knutselen aan lampen en het ophangen van lampen. ‘Die liefde voor licht zit waarschijnlijk toch in de genen, al heb ik die pas op latere leeftijd ontwikkeld.’

Na de Willem de Kooning Academie, de Rotterdamse kunstacademie, ging ik aan de slag als interieurarchitect en was licht maar een klein onderdeel van mijn werk. Totdat ik terecht kwam bij een ontwerpbureau in Amsterdam waar het ontwikkelen van lichtplannen corebusiness was.
Daar zocht ik me af en toe suf naar de mooiste lichtmerken die passen bij het project.

Met deze lichtmerkengids bij de hand;

> weet je exact welke leveranciers passend zijn bij jouw project

> weet je hoe de lichtmarkt in elkaar steekt

> scheelt je uren speurwerk op het internet

En geloof me, deze gids had ik jaren geleden toen ik startte heel graag willen hebben!

Daarom heb ik met mijn team van ons eigen lichtontwerpburo Studio Valentijn deze gids voor jouw samengesteld.

Zodat jij een top lichtplan kunt afleveren met de mooiste lichtmerken!

Tijdelijk voor maar 37 euro (i.p.v. 77 euro ex btw)

Annelies Valentijn

Interieurarchitect, Licht Expert en eigenaar van de Lichtschool

De ultieme lichtmerken gids voor een perfect lichtontwerp